- 2018 -

-Túrabeszámolók-

2018 április 14, Kerékpártúra - Csepel-sziget

Megjött a tavasz, sőt majdnem a nyár is beköszöntött. Néhány héttel ezelőtt még hó volt, hideg volt az idő, most pedig visszavonhatatlanul megjött a jó idő. Minden egyszerre virágzik, mintha a természet is beszeretné hozni az elhúzódott tél minden lemaradását. Régen volt ennyire kellemes idő a kerekezéshez, mint most...

2018 április 7, Vértes piros útján - Vértes

A pecsételés után az M1-s autópálya alatt átkeltünk a túloldalra, itt halad a KDP útvonala. A pecsételőhelyet semmi sem jelzi egyébként! Hamarosan beértünk egy szép sziklaszirt alá. Nem mentünk fel a tetejére, de igen látványos volt a szikla. Sok bogláros szellőrózsa, kisvirágú hunyor volt a környéken...

2018 március 24, Tavasz a Gerecsében - Gerecse

A Szent László patak folyásirányát követve folytattuk az utunkat. Pár száz méter után a patakot kereszteztük nem messze az evangélikus templomtól. Elhaladtunk a római katolikus templom mellett, majd a Szabadság utcai házsor felett elértük Csabdi románkori templomromát...

2018 március 3, Tavasz kezdet - Gerecse

A Piszkei vasúti megállóhoz nem jutottunk el a buszunkkal, nagyon keskenynek tűnt az odavezető út. Emiatt visszafordultunk és a Gerenday Arborétum közelében álltunk meg. 24-en választották a hosszútúrát, Ők itt szálltak le az autóbuszból. A 9 fő rövidtúrásunk átbuszozott Héregre, Ők innen kezdtek el gyalogolni...

2018 február 24, Télvégi csavargás - Budai-hegység

Kissé megijedtünk az időjárástól, idefelé jövet szemerkélt az eső. Szerencsénkre Budaörsön már nyugodtabb időjárás fogadott Bennünket. Nyolc óra körül elindultunk a Városházától. A 16 rövid túrástól hamar elváltak az útjaink, pedig Ők is a piros jelzésen kezdtek el feljönni a Farkas-hegyre...

2018 február 19, Szakosztály évzáró/évnyitó - Százhalombatta

A több mint két hónapos szünet után február 19-én találkozott a szakosztály egy része, hogy elbeszélgessen az elmúlt év eseményeiről, felkészüljön az idei programokra. A megszokott évzáró-évnyitóra jöttünk össze hétfőn Százhalombattán, az Óváros Közösségi Házában. Hatvanan jöttünk össze...