Székelyföld, jutalomtúra 2006

2006. július 15. Hazautazás

A már megszokott időben keltünk reggel fel. A reggeli is a szokásosnak megfelelően bőséges volt. Elbúcsúztunk a vendéglátóinktól. Nyolc óra után pár perccel elindult a buszunk, hogy a több mint 700km-es utat megtegye. A busszal nem volt semmi probléma, nem úgymint idefelé. Sofőrjeink a biztonság kedvéért az előző nap még jól átvizsgálták. Most Székelyudvarhely felé mentünk, annak érdekében hogy Korondon a maradék pénzünket elkölthessük. Persze inkább az apró-cseprő ajándékok megvétele miatt módosult az útvonalunk. A határon, akárcsak idefelé kulturáltan haladtunk át. Éjjel 11 órára mindenki hazaért. Hazafelé egyesk már azon gondolkodtak, jövőre hova kellene megszervezni a jutalomtúrát. Erre még van időnk, előttünk még a tervbe vett őszi túrák vannak hátra. Nem a reklám helye, ahogy mondani szokták, A Bálványosfürdői Vár panzióban nagyon jó ellátásban volt részünk. Az elmúlt időszakban, akik megnézték a jutalomtúráról készült képeinket, páran már kérték a panzió címét, elérhetőségét. Nyugodt szívvel tudtam Nekik ajánlani. Gondoljátok el, ősszel milyen szép lehet a bükkős, pár napot akkor kellene eltölteni a környéken! Végül is nem a világ végén van, személygépkocsival nem tart annyi ideig az út, mint autóbuszzal!